הפרסום ממומן בפייסבוק מתבצע באמצעות פלטפורמת המודעות , מעל % 90 ממשווקי המדיה החברתית רואים במודעות פייסבוק את פלטפורמת הפרסום היעילה ביותר.
באמצעות המודעות של פייסבוק ניתן לקדם את העמוד העסקי, האתר או דף נחיתה. התוכן של המודעות הוא לא רק טקסט אלה גם תמונות ווידאו.
יש הרבה יתרונות להשתמש במודעות פייסבוק
- מודעה מפולחת: ניתן לפלח את הקהל על פי טעמם, תחומי העניין , ההתנהגויות , דמוגרפיה ואז בעזרת הפילוח אפשר לדייק את הקהל שאתה רוצים.
- השקעה מינימלית: לא צריך השקעה גדולה כדי להתחיל לפרסם.
- בחירת מטרה: אפשר לבחור סוג מודעה רצויה ולקדם לפי המטרה שנבחרה, כגון: אינטראקציה עם פרסום הדף, צפיות בסרטון, המרות באתר, קליקים באתר ועוד.
- אינסטגרם: במנהל המודעות של פייסבוק אפשר גם לפרסם באינסטגרם.
- אינטראקציה עם המשתמשים: אפשר לדעת מה האינטרסים של האוהדים שלכם באמצעות סקרים פשוטים , הגרלות וכל דבר אחר שמראה אינטראקציה.
- מדידת תוצאות: בעזרת דוחות שפייסבוק מפתח אפשר לייעל מודעות ולשפר ביצועים.
פרסום בפייסבוק
מהו עמוד עסקי פייסבוק ?
באמצעותו העסקים יכולים לראות נוכחות וליצור קהילת משתמשים המעוניינת במוצרים או בשירותים שלהם. הלקוחות ולקוחות פוטנציאלים נמצאים בפייסבוק ובכל הרשתות החברתיות.
כמו שסברנו מקודם החברות יכולות ליצור קהילה סביב למותוג שלה . מי שלא מראה נוכנות ברשתות החברתיות פשוט נשאר מאחורי המתחרים שלו.