fbpx

פרסום ברשתות החברתיות

פרסום בפייסבוק

מהו עמוד עסקי פייסבוק ?

בשל הפופולריות של פייסבוק, דף עסקי או עמוד עסקי הוא כלי רב עוצמה להגיע לאנשים אחרים, משתמשי רשת, לקוחות פוטנציאליים או חברים.

באמצעותו העסקים יכולים לראות נוכחות וליצור קהילת משתמשים המעוניינת במוצרים או בשירותים שלהם. הלקוחות ולקוחות פוטנציאלים נמצאים בפייסבוק ובכל הרשתות החברתיות.

כמו שסברנו מקודם החברות יכולות ליצור קהילה סביב למותוג שלה . מי שלא מראה נוכנות ברשתות החברתיות פשוט נשאר מאחורי המתחרים שלו.

מה המאפיינים של עמוד עסקי ?

  • כמות בלתי מוגבלת של עוקבים, לעומת פרופיל אישי שמותר עד 5000 חברים.
  • קידום ממומן של עמוד עסקי .
  • קידום עמוד אורגני ( ללא עלות)
  • עמוד עסקי יכול להיות מנוהל על ידי יותר ממנהל אחד , זה יתרון גדול כי אפשר לעבוד על העמוד בו זמנית עם שני חשבונות שונים או אם פייסבוק סוגר חשבון אחד אפשר להמשיך לעבוד עם חשבונות אחרים של המנהל.
  • גישה לסטטיסטיקה, רק למנהלי עמודים יש  גישה לסטטיסטיקה שמראה את הנתונים  הקשורים לשימוש בדף ואיך העוקבים  יצרו אינטראקציה עם התוכן שאנו משתפים (טקסטים, קישורים, תמונות, סרטונים וכו')
  • עמוד עסקי הוא גלוי לכולם אבל לא כל פרופיל אישי גלוי לכולם .
  • התוכן באינדקס במנועי חיפוש. כלומר, הגולשים יכולים למצוא אותנו דרך גוגל.

פרסום ממומן בפייסבוק - Facebook Ads

הפרסום ממומן בפייסבוק מתבצע באמצעות פלטפורמת המודעות  , מעל % 90  ממשווקי המדיה החברתית רואים במודעות פייסבוק את פלטפורמת הפרסום היעילה ביותר.

באמצעות המודעות של פייסבוק ניתן לקדם את העמוד העסקי, האתר או דף נחיתה. התוכן של המודעות הוא לא רק טקסט אלה גם תמונות ווידאו.

יש הרבה יתרונות להשתמש במודעות פייסבוק
 
  • מודעה מפולחת: ניתן לפלח את הקהל על פי טעמם, תחומי העניין , ההתנהגויות , דמוגרפיה ואז בעזרת הפילוח אפשר לדייק את הקהל שאתה רוצים.
  • השקעה מינימלית: לא צריך השקעה גדולה כדי להתחיל לפרסם.
  • בחירת מטרה: אפשר לבחור  סוג מודעה רצויה ולקדם לפי המטרה שנבחרה, כגון: אינטראקציה עם פרסום הדף, צפיות בסרטון, המרות באתר, קליקים באתר ועוד.
  • אינסטגרם: במנהל המודעות של פייסבוק אפשר גם לפרסם באינסטגרם.
  • אינטראקציה עם המשתמשים: אפשר לדעת מה האינטרסים של האוהדים שלכם באמצעות סקרים פשוטים , הגרלות וכל דבר אחר שמראה אינטראקציה.
  • מדידת תוצאות: בעזרת דוחות שפייסבוק מפתח אפשר לייעל מודעות ולשפר ביצועים.

קידום ממומן בגוגל vs קידום בפייסבוק

החשיבה של המשתמשים היא בעצם ההבדל העיקרי בין שתי הפלטפורמות, בגוגל הם כבר יודעים שמחפשים תשובות או תוצאות על החיפוש שהם עושים. בפייסבוק המשתמשים מתעננים בכל מיני דברים, רואים תמונות, עונים לתגובות, צופים בסרטונים וכו'. הם לא מחפשים באופן יזום משהו, כמו בגוגל.

כשעושים קמפיין בגוגל חשוב להקפיד על מילות מפתח , בפייסבוק צריכים לדאוג על יצירת קהלים שאתה רוצה להגיע , אזור גאוגרפי של הקהלים וכו'.

פייסבוק מאפשרת אינטראקציה עם אנשים ואפשר גם ליצור קמפיינים עם קהלים מותאמים אישית המאפשרים לנו להגיע למטרה.

לפייסבוק יש כלי ייחודי שנקרא "פיקסל" ואתו יכולים לבצע קמפיינים כדי להגיע למבקרים של האתר שלנו. הרשת החברתית מאפשרת לך ליצור תדמית ממותגת ואמינה עם הלקוחות על ידי שימוש בסרטונים ותמונות אטרקטיביים.

בגוגל, המילות מפתח מאפשרות לך להציג את המודעות שלך בפני אנשים המחפשים את המוצרים או שירותים שלך.

בגוגל אתם יכולים לחזק את המותג שלכם באמצעות קמפיינים סרטונים ביוטיוב. אפשר לקשר את הפרסום בגוגל עם גוגל אנליטיקס כדי לקבל מידע מעמיק על הקמפיין שלכם.

פרסום באינסטגרם

אינסטגרם נוצר בשנת 2010, ונרכש על ידי מארק צוקרברג בשנת 2012, בשנה זו היו לו 100 מיליון משתמשים. כיום יש יותר ממיליארד משתמשים פעילים.

אינסטגרם התחילה כרשת חברתית בלעדית לצילום ובשנת 2012 החלה להרחיב את מגוון הפורמטים ותכנים בפרסומים.

אינסטגרם היא רשת חברתית שמשתמשים באמצעות בנייד. המשתמשים משתפים תמונות וסרטונים בצורה פשוטה ובספונטניות, ומאפשרת  ליישם אפקטים צילומים.

נמצאת במקום שני אחרי פייסבוק בשימוש פעיל של המשתמשים. פרסום ברשת החברתית אינסטגרם נמצא בראש סדר העדיפויות של חברות רבות כיום ולכן צריך אסטרטגיה נכונה וחכמה.

סוגי מודעות באינסטגרם

מודעות Feed: מדובר בפרסומות המופיעות בציר הזמן הקלאסי ונראות כהודעה רגילה.

מודעות ב-Story:
אלו מודעות המופיעות באותו פורמט אנכי כמו התמונות או הסרטונים בStory. הם מצוינים שהם פרסומים, אך הם טבעיים מאוד והמודעה מופיעה בכל 3 עד 4 Stories. ניתן להשתמש בסרטונים, תמונות או שילוב של שניהם.

פרסום ביוטיוב

פרסם ביוטיוב או באנגלית YouTube Ads מתבצע דרך Google Ads,הוא מאוד יעיל ועם רמת האפקטיביות גבוהה בעיקר בגלל המשיכה שיוטיוב מייצר אצל המשתמשים.

יוטיוב הוא ערוץ הזרמת וידאו עיקרי באינטרנט מעל מיליארד משתמשים , אחרי גוגל זה המנוע חיפוש הנפוץ ביותר למציאת מידע, כך שיותר ויותר חברות עובדות על קידום אתרים בתוך יוטיוב כך שהסרטונים שלהם יופיעו בתוצאות החיפוש הראשונות של הערוץ.

מכל הסיבות הללו מותגי העולם העיקריים משתמשים ביוטיוב כערוץ פרסום עם מודעות TrueView במכשירים שונים.

מזמינים אתכם להתחיל תהליך חדש

דילוג לתוכן