fbpx

קידום אורגני

מה זה קידום אורגני - SEO ?

פירוש המילה SEO בשיווק הוא "אופטימיזציה למנועי חיפוש", תהליך שכולל כל הפעולות שצריכים לבצע  כדי לשפר את המיקום ונוכחות של האתר בגוגל.

המטרה של מנועי החיפוש היא לתת את המענה הטוב ביותר האפשרי ולהציע חווית משתמש טובה באמצעות תוצאות חיפוש. אם בוחרים אסטרטגיה SEO נכונה, האתר שלך יכול להופיע בין התוצאות הראשונות של גוגל.

זה יוצר יותר תנועה בדף שלך וכמובן יותר לקוחות פוטנציאליים יכירו את המוצר או השירות שלך, ויותר מכירות. יש כלים SEO שעוזרים לעשות מחקרי מילות מפתח, ליצור אסטרטגיות לבניית קישורים,  למצוא קישורים חיצונים מתאימים ולבדוק שאין קישורים לא תקינים.

כיצד לשפר את המיקום בגוגל

אם רוצה למקם את האתר בין הדפים הראשונים של מנועי החיפוש, יש שתי אפשרויות : באופן אורגני או בתשלום. השלב הראשון הוא ביצוע ניתוח SEO באמצעות כלי ניתוח מתאימים או תוספי SEO (כגון SEMRush, Yoast seo, בין היתר).

כמה טיפים כדי לשפר את המיקום בגוגל

 
להקים בלוג , זה כלי מצוין לשיפור מיקום בגוגל , אם כותבים תוכן איכותי ומוסיפים תוכן בתדירות קבועה גוגל ייתן לך מיקום טוב יותר. קישורים חיצונים מאתרים שונים  חשובים מאוד כדי לקבל מיקום טוב יותר. רשתות חברתיות חיוניות לכל אתר. הם עוזרות להשיג ביקורים ישירים, וגם מאפשרים לך לקבל קישורים, בנוסף, זו הדרך הטובה ביותר להשיג את המוצרים או השירותים שלנו לציבור ולהכריז על עצמנו. עדכן תוכן, אתרים שמעדכנים את התוכן ואינפורמציה בדפים שלהם באופן קבוע מדורגים תמיד טוב יותר. האתר יהיה דינמי יותר וגוגל תגמל אותו. הבלוג עליו דיברנו קודם חשוב מאוד בהקשר זה. בחר היטב את מילות המפתח זה עניין קריטי כדי לקבל למיקום טוב של SEO.ככל שמונחים אלה יהיו ספציפיים יותר, כך יהיו לנו יותר אפשרויות לתפוס את המיקומים הראשונים של החיפושים.

ישנן כמה יתרונות של השגת מיקום טוב בגוגל כגון:

רווחיות גבוהה מיקום טוב בגוגל מביא יותר אנשים למצוא אותנו ולכן, נגדיל את רווחיות העסק. גידול בביקורים: כדי לקבל מספר גדול יותר של ביקורים באתר עליכם להשתמש במילות מפתח בצורה טובה. גידול במכירות: כשהגולשים מוצאים אותנו ויודעים עלינו, יש סיכוי שהוא יהפכו ללקוחות הפוטנציאלים.

קידום ממומן

מה זה קידום מממן בגוגל - Google Ads ?

זה שירות של גוגל המשמש לביצוע פרסום ממומן במנוע החיפוש ובכך להגדיל את התנועה. פלטפורמה זו נוצרה בשנת 2000 ומאז חברות רבות השתמשו בה לקידום המוצרים או השירותים שלהם.

זאת שיטה מאוד יעילה למכור מוצרים או שירותים באינטרנט. בניגוד לטכניקות אחרות כמו קידום אורגני שנדרש לעבוד חודשים על מנת לראות את התוצאות הראשונות, עם קידום ממומן בגוגל תוך כמה שעות  אפשר לראות תוצאות .

איך זה עובד?

בקידום ממומן בגוגל משלמים רק כשהמתעניין לוחץ על המודעה , זה נקרא (PPC (Pay per Click.

פלטפורמה זו פועלת במסגרת תוכנית מכירה פומבית. עבור מילת מפתח מסוימת או "מילת חיפוש", בנקודת זמן מסוימת, המציע הגבוה ביותר יזכה בהצגת המודעה .

התקציב גמיש לחלוטין וכל עסק יכול להגדיר כמה כסף להוציא על פרסום בגוגל ולשנות במידת הצורך. אפשר לקבוע תקציב יומי או תקציב כולל לתקופת זמן מסויימת. צריך לבנות אסטרטגיה המיועדת לקמפיין ולחקור ולהבין מהם המושגים החשובים שלך ולקוחותיך.

לדוגמא, אם אתה מוכר מוצרי חשמל בתל אביב , המונח "מוצרי חשמל" הוא רחב מאוד, מחירו לקליק גבוה והמיר מעט, אך המונח "לקנות מוצרי חשמל בתל אביב", שהוא הרבה יותר ספציפי לעסק שלך, יהיה מסוגל למכור יותר. כדי להצליח במודעות שמפרסמים בגוגל צריך שתהיה אופטימיזציה מתמדת על מנת לייעל את הקמפיין.

אפשר לשלב מונחים חדשים ולבדוק אם הם משיגים תוצאות טובות, גוגל לא גובה תשלום נוסף על הוספת או שינוי מילים של מודעות. הדבר החשוב הוא לשפר את ההיסטוריה של המודעות הפרסום שלך.

פלטפורמה המודעות של גוגל מאפשרת "מיתוג" (Branding) , לגוגל יש המון אתרים שעובדים איתם בשיתוף פעולה, שניתן לפרסם. האתרים האלה מסודרים לפי קטגוריות וייתנו לך אפשרות לבצע קמפיינים של מיתוג בהרבה אתרים שונים. ניתן למקד את הקמפיינים הללו לפי קטגוריות, או לפי מילות מפתח שגוגל תחפש בתוכן האתרים.
מזמינים אתכם להתחיל תהליך חדש
דילוג לתוכן